Ätit frukost idag

te
Ja minsann! Det blev en dubbel polarbröd extrem blaha blaha med skinka och gurka. (Jag valde det brödet bara för att det var sjukt mycket fibrer i, jag intalar mig att det är bra med mycket fibrer.) Simningen gör underverk för aptiten minsann.

Fast egentligen längtar jag efter hotellfrukost. Scones, te, fräskpressad apelsinjuice och ljuvligt god marmelad. Att intas i sängen förstås. När man bor på hotell behöver man ju inte bry sig om att det blir smuligt eftersom man får bäddat åt sig. Åh vilken lyx *drömmer*

Nä nu måste jag börja göra mig i ordning för att åka till plugget. Usch, jag har ingen lust... men det blir nog bra när jag väl kommer dit. Det är så segt med opponering bara. jag har verkligen ingenting att säga om layouten vi ska ha synpunkter på. Den är jättebra, och jättesnygg.

Nu: dagcreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0