bad day

idag är en dålig, riktigt dålig dag.
Förmodligen för att jag inte har nåt som måste göras. Inga tentor att läsa till, ingen litteratur som ligger oläst, inget som verkligen måste göras. Det känns tomt.

Lyssnar på helt off - bara för jag smögar. Min kropp längtar efter sommar och en stor fet joint.

Det är konstigt egentligen. Jag skäms för att jag har varit frikyrklig men inte för att jag har varit torsk på hasch. Förklara det någon?

Nu bytte jag till Moneybrothers my lil girl´s straight from heaven *ler* längtar fortfarande efter sommar...

Kommentarer
Postat av: Kaibettina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2009-07-13 @ 08:59:30
URL: http://kaibettina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0