Dagens

Första dan i skolan efter lovet får bara inte bli en dålig hårdag. Därför har jag tom fönat mitt hår idag. Tyvärr inte riktigt med det resultatet jag eftersträvade. Kyla verkar inte vara bra vare sig för mitt hår eller hud *suck* torr, torr, torr och statisk, det är jag idag.

Dagens outfit då...

Upptill: brun v-ringad tröja H&M
Nedtil: svarta levis jeansen
På fötterna: dubbla sockar och dr martens
Ytterkläder: vet inte, gröna jackan? Den är nog varmast, men dragkedjan har fastnat så jag måste kliva ur den om jag ska ta av mig den
Övrigt: det blir halsduk och vantar idag

Dricker: té, operation kaffesanering är påbörjad
Äter: Atkins? jag vet inte riktigt

Lyssnar på: nya mp3 spelaren shufflar ;) allt från Culture till the modern lovers, moneybrother (förstås) och Jaqee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0