Dagens

Upptill: vitt linne med rosett (Lindex) vit/blå träningsjacka (peak)
Nedtill: morotsjeans (MQ)
På fötterna: naken
Övrigt: riktigt osminkad med munsår och allmänt fnasig (läge att gå med påse på huvudet om man säger så)

Jag blev så glad! Efter besöket hos distriktssköterskan passade jag på att slinka in på MQ (när jag ändå skulle till apoteket hrm) och minsann, ser jag inte att de korta morotsjeansen som jag sneglat på är nedsatta till hlava priset. In i provhytten och ja, minsann! Aningens för stora men det betyder egentligen bara att jag inte behöver gå ner i vikt mer *s* och när jag ska betala dem ser jag att snygga peak jackan är nedsatt till 299 kr! så den rafsade jag snabbt åt mig också. Med tanke på att Fred Perry jackan blev förra årets mest använda plagg så ser jag fram emot en säsong med min peak jacka också.
Det blev som vanligt när jag shoppar alltså, trots mina förhoppningar om att bli en mognare kvinnligare fashionista kommer jag hem med praktiska, sportiga något androgyna kläder. ja, ja det är väl bara att inse vilken som är min stil.

Kommentarer
Postat av: Stina

vad är morotsjeans? jag är numera stolt ägare av ett par svarta chaep monay. Fan vad små de var i stl. Jag fick ta en pinsamt stor strolek, Jag skämms. imorgon börjar träning för mig. Jag har blivit allt för lat...

2006-01-25 @ 19:47:42
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

jag kan ta på mig dem i morgon så får du se ;) de är liksom morotsformade, lite baggy i midjan och smalare i benen

2006-01-25 @ 20:06:28
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Stina

coolt. jag provade sådana i somras, typ kaprimodell, så man skulle dra upp benändarna upp till vaderna, men jeansen var på tok för små..

2006-01-25 @ 22:28:47
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0