I väntan på...

vaddå?
Eftersom de inte verkar vilja ringa mig från jobbet måste jag ju göra något annat av min dag. Det får bli garderobs/förråds städning. Inte alls lika kul som det låter men det behövs.

Det blir nog ingen motion idag. Halsen känns inte bra och jag är lagom varm och mosig i huvudet. Nån slags förkylning verkar det vara... men jag kanske tar en lång promenad sen om inte A ringer och säger att hon vill fika. Men hon är säkert inte hemma idag.

Kanska skulle ta och maila iväg kompletteringen som jag gjorde för flera veckor sen också....?

Kommentarer
Postat av: stina

själv ska jag oxå garderobstäda. jag tror nämligen att det finns en hel del plagg som ligger i min överfulla garderob som inte sett dagens ljus på mycket, mycket länge... Sedan ska jag njuta av ledigheten.

2006-01-16 @ 10:40:27
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0