Ingen vidare dag idag

varit i skolan, plockat fram en massa böcker till min nya uppsatsidé. Läst en (otroligt seg) del på en avhandling... inte speciellt kul. Det är grått, ruggigt och blött ute och jag längtar bara bort!

Sen fick jag mail av min lärare, herr förvirrad, att det inte alls fanns någon C-uppsats skriven på mitt tidigare tema och att jag gärna får skriva om det uppsatsämnet om jag vill *suck*
så nu har jag två ämnen att välja mellan och jag vet inte vilket jag ska ta.

Fördelen med det första är att det verkar kul, handlar om musik och ligger ganska nära mina journalistiska ambitioner. Å andra sidan vet jag inte om jag verkligen vill skriva om det längre....

Det andra temat har jag redan börjat gräva fram material till, det ligger också inom mitt intresseområde men längre bak i tiden historiskt sett vilket gör det jobbigare att hitta originalkällor dessutom kan det nog vara svårare att avgränsa än det första temat och det rör sig på många olika vetenskapliga områden. Å andra sidan får jag världens bästa handledare om jag väljer det ämnet.... ah, jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Stina

förlåt för att jag inte svarade på ditt sms, mina pengar på mobilen tog slut o jag kom inte förbi något ställe som sålde kontantkort..

2006-01-30 @ 15:49:12
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

det är lugnt :) jag antog bara att du inte kollade din mobil, det brukar inte jag göra *s*

2006-01-30 @ 16:40:57
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0