Lycklig av pengar?

Jodå, det kan man visst bli. Jag är jättelycklig idag för jag upptäckte precis att mina CSN pengar kommit in på kontot, tjoho!
Så nu kan jag betala kåravgiften (mindre kul, roligare om de gjorde nåt vettigt kårjävlarna). Nej jag ska inte klaga, studentkår är viktiga saker, synd bara att det alltid är fel sorts folk som dras till sånt där, själv har jag inte tid.
Sen kan jag köpa bussremsa så jag kan ta mig till stan och fika på onsdag, och till pluggget på torsdag. Och en hel del satte jag in på sparkontot (som jag säkert kommer nalla av runt den 18:e iallafall *s*).
Måste köpa present till bror också. Lilla söta lillebror som fyller 20! Wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0