Morgonbloggar

Eftersom jag är för morgonpigg för att lyckas somna om får jag väl sitta här och drömma mig bort till varmare dagar (om de kommer). Har plockat åt mig en outfit ur la redoute katalogen (det fanns grymt mycket snygga skor i den) som jag givetvis inte kommer köpa men det ger en hint om vad jag tror jag kommer satsa på i sommar. De viktigaste plaggen tror jag blir capribyxor, kortärmad blus och kilklackssandaler.  Det här skulle jag kunna tänka mig att ha på mig i sommar iallafall...

   

blusen skulle jag dock ha i vitt, jag tror inte den där färgen klär mig..

Kommentarer
Postat av: Stina

Åhh, det där skulle du vara så himla fin i. själv har jag ju börjat fixa vårgarderoben i och med klädleveransen i fredags o skobeställningen igår.

2006-01-23 @ 16:49:30
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0