Onsdagslyx

Idag ska älsklingen kolla på Dag Vag på mosebacke. Jag stannar hemma med sjuk lillskrutt men det gör mig inte så mycket, förresten ska jag på tjejkväll i morgon.
En bra sak med att vara sambo är att man (iallafall jag ) lär sig uppskatta de tillfällen då man får vara alldeles ensam. Inte för att jag inte gillar att umgås med min älskling men jag gillar att vara själv också.

Så ikväll ska jag se Lost, dricka underbara téet som jag köpte idag (Russian Earl grey, prova det!) och äta riktigt mörk choklad *mmm* för mig är det lika mycket njutning som en dyr restaurangmiddag...

Kommentarer
Postat av: Danne

Fan va avis jag blir!
Det enda jag sett med Dag Vag är på Ebba The Movie när de turnerar tillsammans.

2006-01-28 @ 10:50:32
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0