Sovmorgon!

Eller, ja jag sov ju iallafall till åtta, och nu känner jag mig skönt utvilad.
Så vad ska man göra idag då?
Jag kan ju börja med att ta tempen på Lea, hon är skitvarm. Den där förkylningen jag trodde var på väg att gå över verkar bara bli värre.
Sen borde hennes rum städas. Och så ska jag väl sätta på en maskin tvätt.
Jag skulle vilja åka till skolan, köpa boken och luncha med Stina, men jag vet inte om lillskruttan är i skick att åka runt idag... så det blir nog stanna hemma.
Sen skulle jag ju kunna diska, torka vardagsrumsbordet och dammsuga också.

En sak vet jag iallafall, jag är inte ett dugg avis på hemmafruar *brrr*

Kommentarer
Postat av: Alanmonica

A very nice site keep it up. Regards

2008-12-18 @ 17:55:51
URL: http://alanmonica.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0