Vad hände egentligen 2005?

Jag borde väl göra en summering av året som gått. Problemet är bara att jag har mycket lättare för att blicka frammåt än bakåt. Jag är inte en sån som gärna skriver dagbok (fast nu fungerar ju bloggen som nån slags dagbok) eller uppehåller mig vid sånt som varit. Men jag ska göra ett försök...

2005 var året då...
... Lea fyllde två år
... jag fick VG på min B-uppsats om föda hemma rörelsens historia och ideologi
... jag och älsklingen var på vår första barnfria semester, tre dar i Hultsfred
... jag gick ner tre kilo *s*
... renoveringen av badrummet blev klar (nåja så gott som)
... sommaren regnade bort med undantag för den vecka då jag hade semester
... jag lovade mig själv att inte sommarjobba på posten mer (ska försöka hålla det)
... jag lyckades träna åtminstone sju veckor i sträck he he (ska slå det i år)
... jag fick en massa nya klasskompisar, Stina bland annat ;-)
... min blogg såg dagens ljus
... jag fick en massa nya bloggvänner! *kram på er*

Nu orkar jag inte komma på mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0