Mmmmm, dricker kaffe

Väntar på att nyhetsmorgon stockholm ska börja så jag får titta på nöjespanelen med Stina :D. Sen ska jag dra ut och jogga en runda.

Den här semestern har faktiskt varit långt över förväntan. Ok vi har bara varit hemma, tofflat omkring  på balkongen, åkt och badat lite men ändå. Trots ett enormt kaos med byggdamm och stök och ett inte alltför väl-fungerande kök, en energisk treåring som är van vid att röja hela dagarna på dagis och inga planerade aktiviteter så har det flutit bra.

Vi har inte bråkat eller tjafsat en enda gång, sexlivet är strålande he he, och ingen stress har än förstört min första semester. Det är faktiskt den första längre BETALDA semester jag haft sedan jag började jobba nån gång efter gymnasiet. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0