Ny leksak!


Eftersom min mp3-spelare pajade (tur att det var garanti) fick jag ett tillgodokvitto och nu har jag köpt en ny, en liten iriver T10. Den har både radio och inspelningsfunktion och nu håller jag på och fyller den med örongodis.
 'Vilken lättnad! I morgon ska jag stå på jobbet och lyssna på p3 medan alla andra får dras med hemska favoriter. Och när jag är ute och delar ut posten kan jag göra det till tonerna av Culture eller Don Carlos, istället för att gå med nån gammal Magnus Uggla eller Linda Bengtzing låt på hjärnan. Gissa om jag kommer njuta!

16122-362


Kommentarer
Postat av: Catya

.. och jag kan inte släppa "Gillalalalala läget.." *flämt*

2006-07-04 @ 20:17:41
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: Angel

Min gick också sönder och jag köpte också en sådan i svart då den vinröda hade för lite utrymme eller om den inte fanns dom är så snygga

2006-07-07 @ 19:39:37
URL: http://lovingangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0