tråkdag

Idag hade jag velat ha en dag liknande gårdagen. Då åkte vi tidigt ut till Årsta havsbad och solade och badade i två timmar. Sen drog vi hem, duschade, gick lite i centrum och kollade t-shirtar till älsklingen innan vi gick hem och åt en sen lunch bestående av sill, färskpotatis och öl (på balkongen).
Eftermiddagen spenderades i ryggläge med en bok på balkongen och så en liten utflykt till lekplatsen innan det började regna.
Sedan blev det mysig middag och fotboll... very najs.

Men idag blir det ingen lugn och ro. Först ska vi åka och kolla på tapeter, vilket iofs är kul :) men sen kommer svärföräldrarna hit för att gratulera mig på födelsedagen (något för sent men de fick inte komma hit förra helgen för jag hade inte tid...)
så innan de kommer måste jag hinna städa, handla jordgubbar och glass (inget mer avancerat än så tänker jag bjuda på) och se allmänt representabel ut... *suck*
Och när de har lämnat platsen lär ju söndagsångesten sätta in... men nästa vecka är den sista jag jobbar innan semestern. Tjoho!!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Men Anna vännen; jordgubbar å glass, födelsedagsfirande och en heldag fri från jobbet + solsken - det är väl inte så hemskt ändå? Och fotbollen kan du ju oxå se idag...

2006-07-09 @ 10:46:00
URL: http://tanya.webblogg.se
Postat av: Anna

nä, det blev inte så hemskt faktiskt :)

2006-07-11 @ 14:48:48
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0