Good morning!

Fast så jävla bra är det inte.
Jag har tappat bort min borste och kan inte hitta den nånstans. Jag höll på att få panik när vi skulle gå till dagis och lillskrutt hade riktigt rufsigt hår så jag tvångsborstade henne lite med fönborsten och det var inte så populärt.
Jag fattar inte vart den har tagit vägen. Har letat precis överallt och känner mig inte direkt sugen på att börja storstäda och vända upp och ner på hela lägenheten för en borstes skull. Så jag får väl köpa mig en ny helt enkelt, den andra dyker väl upp förr eller senare *suck*

Idag tänkte jag åka hem till A och fika lite, har ju inte sett henens nya lägenhet (som hon flyttde till i Augusti), sen har vi seminarium, opponering på en uppsats om myten kring vargen, kan ju bli spännande kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0