Äntligen!!

Åh, mitt kaffe är klart. Snart känner jag den varma sköna känslan sprida sig i kroppen. Beroende??

Så nu kan jag koncentrera mig på bajs-uppsatsen. (tycker att ättestupan vore en bra idé att återinföra för dumma pensionärer som får för sig att läsa idéhistoria på ålderns höst *mutter, mutter*)

Tänkte blogga lite om stackars Linda Skugge som är så genombitter man kan vara... men jag orkar inte. Gå in och läs hennes blogg istället så förstår ni vad jag menar.

Har en krönika på G i huvudet också men den får jag nog ta itu med senare, efter uppsatsen...

Och en nyhet... snart, snart är vår jamaicaresa bokad och då ska jag berätta alla detaljer. Det blir krokodilsafari och reggaekonserter på stranden bland annat.... *myser*

Kommentarer
Postat av: linda m

Va? Jamaica..?? Hur coolt som helst!! avis ha-ha

2006-05-31 @ 09:24:50
URL: http://lindamangat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0