Dålig bloggare

Jag har inte varit så duktig på bloggfronten på sista tiden. Har väl nån liten svacka tror jag. Det ska bli skönt när den här terminen är över och jag kan börja svära över jobbet på posten igen *s*.

Just nu känns det faktiskt inte så farligt, men det lär väl bli andra toner när jag börjar jobba heltid igen. Tur att jag har semester iallafall.

Just nu känner jag mig lite låg. Funderar lite på nuet och framtiden, varför jag gjort de val jag gjort och framförallt varför jag valde att plugga journalistik. Just nu känns det inte som nåt jag vill hålla på med direkt. Men å andra sidan vet jag inte vad jag vill hålla på med heller.
Jo, Slummer är kul, det skulle jag kunna tänka mig att utveckla, men det är en jävla massa jobb också och det går inte med tre personer som har det som hobbyverksamhet.

Kanske aerobics instruktör? Då får man gratis träning iallafall...

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har jag iaf varit duktig och plockat ner varena artikel i "blattedebatten" sm dn själv kallar den och lovar att läsa varenda ord. 19 sidor blev det. Hör av mig när jag är insatt o arg :) Det är bra att du o jan är så uppdaterade, då måste jag oxå va det :)

2006-05-18 @ 20:58:41
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0