Debatt

vi blev visst inbjudna till nån debatt om förorten i Husby. Så snart blir det intervju och sen debatt, kul!

Jag tycker verkligen det är jättekul. Att planera nästa nummer, intervjua folk (fastän jag inte gillar själva skrivandet.... jag vet jag är konstig) och sätta ihop allt till en fungerande helhet.
Tänk om man kunde få betalt för att göra sånt här på heltid... I wish.

Fick svar från ett av ställena jag sökte praktikplats på, de hade såklart inte möjlighet att ta emot mig. Som om jag hade väntat mig nåt annat. Ja, ja.... nånstans lär jag väl hamna ändå.

Nu: kaffe

Kommentarer
Postat av: Danne

Vi får hoppas att tidningen får ett grymt uppsving och kan säljas, så har du karriären i full rulle!

Det kommer gå bra för dig säger magkänslan :)

2006-05-29 @ 16:20:17
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för uppmuntran :) Idag känns det bra, men det kommer och går...

2006-05-30 @ 09:32:19
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0