Fan, fan, fan!!

Känner mig som en riktigt raspig Thåström idag. Fast jag är inte bakfull.
har slut på kaffefilter... och mjölk. Det regnar ute och jag är hemma med lillskrutt eftersom dagis har planeringsdag.
(De har alltid sina planeringsdagar så jävla lägligt, de var liksom tvugna att lägga dem en dag innan min uppsatsventilering? Som om jag inte hade annat att tänka på än att aktivera ett väldigt livligt barn)

Så... för att summera läget. Ska jag få något morgonkaffe måste jag klä på mig och barnet, ge oss ut i det jävla regnet och traska till affären och köpa mjölk och kaffefilter *suck*

jag vill ha hemkörning!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hade jag bara haft en assistent, hade jag skikat honom att gå och köpa kaffe och filter till dig!! Plus underhålla din dotter!!

2006-05-31 @ 09:20:11
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0