Lite bakis?

Än känner jag mig förvånansvärt pigg trots att jag kom hem vid 4-tiden inatt. Det kommer säkert slå tillbaka på mig senare.

Gårdagen var trevlig, började med konsert på street och fortsatte på Ove med skägget efteråt. Fast det är lite speciellt att gå ut med ett gäng musiknördiga grabbar, inte tråkigt, bara speciellt...

Nu dricker jag kaffe och äter GI-bröd med ost. Yummy!

Undrar om man ska demonstrera idag? Vi hade planerat det men vi kanske bara drar in till Kungsan och kollar på Daniel Boyaciouglo (hoppas jag stavade rätt nu...) och sen till Odenplan, det skulle vara en massa band som skulle spela där. Fast jag blev lite besviken på Sture Alléns igår, det var rätt mesigt.

Ja, ja lillfisen (som sovit hos farföräldrarna) kan behöva lite kultur iallafall så det blir nog musik idag...

Kommentarer
Postat av: Mocca

Låter som en trevlig kväll!
Hoppas ni har en bra dag idag med massor av härliga kulturupplevelser :)

2006-05-01 @ 15:53:49
URL: http://mocca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0