Bimbovarning

Har jobbat idag, det var kyligt men rätt skönt. Jag hade två par vantar med mig, ett par med fingrar och ett par utan ( de är lättare att använda när man delar ut posten). När jag började frysa om vänsterhanden tänkte jag ta på mig fingervantarna men de var som bortblåsta. Jag tänkte att jag hade glömt dem innan jag drog ut så jag cyklade vidare. Efter halva turen försöker jag trycka ner min mössa som har krupit upp på huvudet. Då känner jag något mjukt. Mina vantar!!
Jag hade alltså lagt vantarna inuti mössan och sedan satt på mig den. Så jag cyklade omkring i en timme med vantarna på huvudet.
Snacka om puckad...


Kommentarer
Postat av: Sanna

ASroligt, hahahah, skrattar jätte högt för mig själv!!

2006-11-12 @ 10:06:12
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: ida

Sååå kul, jag jobbar själv på posten, jag vill ta självmord varje dag! Sånt jäbla rövhållsjobb. KUKPOSTEN. Jag fattar inte varför jag jobbar kvar där, men det måste ju vara nåt bra eftersom det finns folk som jobbat där i 19 år!!!!!!

2008-05-20 @ 18:20:34
Postat av: Marcuslotta

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-10-16 @ 10:04:03
URL: http://marcuslotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0