Ha ha, jag vill inte ha nån Victor & Rolf klänning

Precis som vid förra årets Stella hysteri finns det nu grejer kvar i affärerna från Victor & Rolf kampanjen.
Idag gick jag förbi den hypade röda klänningen på H&M i Stockholm (ska jag säga vilket eller låta folk leta ihjäl sig?)
Jag slogs ett ögonblick av tanken att jag kanske skulle köpa ett ex och sälja dyrt på blocket (lättförtjänta pengar) men nej, så dum är jag inte.

Klänningen såg väl fin ut men det fanns en massa andra grejer som jag mycket hellre skulle vilja ha. Bland annat en skitfin vit tunikaklänning, inte Victor & Rolf dock...

Så nu till mitt dilemma. Jag måste verkligen börja köpa julklappar innan jag shoppar upp alla pengarna för nästa månad kommer det bli knapert (jävla CSN!) men nånting måste jag väl kunna unna mig själv? Frågan är bara vad? Ska jag satsa på en varm och praktisk vinterjacka eller köpa en söt liten klänning som jag knappt  kommer kunna använda i vinter? Dilemma, dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0