Höstväder

Det gör mig faktiskt ingenting att det är regnigt och ruskigt idag... om ett par veckor kommer jag säkert längta tillbaka till den underbara sommaren men idag njuter jag bara av höstrusket.
Började dagen med en kopp te i sängen och sitter just nu och planerar ny inredning.
16122-448

Bara vi blir klara med det där förbannade köket! Eller egentligen är det inte köket det är fel på utan leverantören som verkar ha fullt med sågspån i huvudet.

Efter en veckas väntan på det som fattades när vi hämtade köket första gången fick vi iallafall hem socklarna och nu håller älsklingen på och skruvar för fullt. Bara luckorna och bänkskivan som saknas då.

Nu ska jag kolla runt för mer inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0