Idol tar förnedringsTV till en helt ny nivå

Gårdagens idol var det roligaste hittills. Spänningarna som redan kunde anas tidigare säsonger mellan Clabbe och resten av juryn har lyfts fram och jag garvar läppen av mig!

Det är rydligt att han inte har nån koll utan bara sitter i juryn för att få utlopp för sin bitterhet över att han är en gammal gubbe.
Och det är så kul att se Daniel himla med ögonen och tycka att Clabbe är dum i huvet (även om jag inte tycker att han är speciellt sympatisk heller).

Och den söta japanen som ville ta kort på juryn var ju helt bäst. Fick Kishtis hån att slå tillbaka i ansiktet på henne. För hur blir det när den man hånar och försöker förlöjliga inte förstår?

Fler borde göra så. Istället för att börja gråta, le sitt största leende och säga "tack för att jag fick vara med, får jag ta en bild av er?". Elakhet bemöts nog allra bäst med vänlighet...

Kommentarer
Postat av: stina

Jag kan inte heller låta bli att titta, sonen tycker att dom borde gå "charliekurs" det är sånt dom gör i skolan när man får lära sig hur man ska vara mot varandra.

2006-09-02 @ 17:00:50
URL: http://passionforfashion.webblogg.se
Postat av: Lotta

Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig åt Japanen. Han var helt lysande!

2006-09-03 @ 11:13:13
URL: http://ace.blogg.se
Postat av: amanda

jag tycker också att det var kul längtar redan till nästa program!

2006-09-05 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0