Pisshumör

Idag är jag verkligen inte rolig att ha att göra med. Nu sitter jag och väntar på att min misslyckade paj ska bli klar i ugnen.

Jag är skittrött på eländet till kök (dvs, vi har inget kök) som enbart beror på att gubbarna på Kvik är helt inkompetenta, vi har fortfarande inte fått alla grejer. Varje gång vi åker dit får vi någon grej samtidigt som resten är restade... "de kommer på tisdag". Mmmm, gissa hur många gånger vi har fått höra den frasen.

Alla som läser, köp inte kök på Kvik i Kungens kurva, de är störda som fan...

Dessutom måste jag betala tillbaka 2000 spänn till bajsposten eftersom de råkade betala ut för mycket lön till mig förra månaden. Försäkringskassan krånglar om vad min sjukpenninggrundade inkomst "egentligen" är baserad på och nu är mitt drömhus till salu, och jag har ingen möjlighet att köpa det. Dessutom önskar jag mig en bebis och inte en jobbig 3,5åring som ska göra allt tvärtemot.

Please shoot me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0