Spännande

Det börjar dra ihop sig iför visning nu. På söndag smäller det och jag känner mig lite nervös. Får vi ut mycket pengar för lägenheten kommer det kännas som om vi har vunnit på triss eller nåt.
Älsklingen pratade med mäklaren idag och det var redan 9 personer som hade anmält sitt intresse! Det var tydligen ovanligt många och mäklaren lät nöjd. Han upprepade sitt mantra från förra gången vi sågs

"jag skulle bli förvånad om vi inte fick ett riktigt bra pris för den här"

Visst jag avskyr mäklare och tycker att de är riktiga skojare. Men nu är han ju på vår sida...
bäst att dra nytta av det

Kommentarer
Postat av: e

Spännande. Det borde vara helt rätt tid att sälja.

2007-08-15 @ 12:50:40
URL: http://fikalite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0