Underbara söndag

Jag älskar söndagar!
Särskilt väldigt lata söndagar med bakissex och bra läsning, kanske lite skidåkning på TV (nu är jag ju inte bakis och har inte sett nån skidåkning men själva känslan är densamma).

Idag har lillskrutt varit på barnkalas så jag och älsklingen passade på att gå på några husvisningar. Som vanligt blir jag alldeles förälskad i vad vi än åker och tittar på. Jo, jag kan absolut tänka mig att bo i liten lägenhet i närförort, eller gammalt fritidshus med egen brunn och obefintliga möjligheter till kollektivtrafik.

Dagens drömhus blev således ett radhus i barnvänligt område. Fula ytskikt men potential. I tanken har jag redan börjat inreda med fårskinn, y-stolar, marbodalkök och teakparkett.  Mmmm, jag älskar söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0