Dagens i-landsgnäll

Det är så irriterande!

1. Jag fick en pocketbok som följde med någon tidning (om jag kom ihåg vilken tidning det var skulle jag skicka ett syrligt mail om att de borde läsa böckerna innan de tvingar dem på sina stackars läsare)
I vilket fall som helst är den urdålig! Verkligen kass. Och det värsta är att nu när jag har börjat läsa den har jag inget annat val än att läsa klart den.

2. Mina kaffekoppar är för små! De är helt enkelt inte lämpade för morgonkaffe. Jag behöver en mugg! (skriva upp på shoppinglistan)

3. Mina ben är verkligen fula. Det enda som gäller är tydligen att alltid gå i högklackat. Insåg det när jag tittade på mina klänningsbilder *pekar neråt*

Kommentarer
Postat av: Catya

Kanske i Elle?
Jag fick en pocketbok i Elle. "Fällan" tror jag den hette. Men jag har inte läst den än, så om det var den vore det bra att veta innan jag slösar min dyrbara tid. ;)

2007-07-03 @ 08:04:39
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: Anna

*kikar*
japp, det är den. Läs den inte!!

2007-07-03 @ 09:32:10
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0