Grrr, I´m in love...

Äntligen hittade vi en kostym som älsklingen ska ha på börllopet på lördag. Ute i sista sekunden som vanligt men den satt perfekt! Om han var hemma skulle jag ta ett stort bett i hans tajta lilla rumpa ha ha
Men han är på svensexa så jag och skruttan är hemma själva ikväll.

För min del innebär det total makeover. Jag har redan filat och målat tånaglarna och ska snart smörja in fötterna med välgörande kräm. Det kan behövas efter gårdagens travande på stan.
Sedan blir det målning av resten av naglarna, plockning av ögonbryn, peeling och ansitsmask och ett skönt bad med ett glas vin. Yes!
Och så BUS över hela kroppen. Sen borde man väl se respektabel ut?
Har bokat tid för klippning imorgon också. Kanske, kanske vågar jag lägga ut en bild på mig sen he he

Nu ropar skruttan, hon vill ha naglarna målade... vilken förebild man är he he

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, mys... passade klänningen?

2007-07-27 @ 09:36:44
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Stina:
Ja den passade jättebra! hon blev så söt så

2007-07-27 @ 09:41:00
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0