Mental semester

image832

Det här är sista veckan på jobbet. Vet inte om jag ska tycka att det är jobbigt eller skönt. Jobbigt att inte ha nån inkomst, men skönt att slippa göra sånt jag tycker är astråkigt.
Hrm... just nu känns det som om jag redan har slutat faktiskt. Känner ingen som helst lust att åka in och sätta mig och skriva tråkiga notiser. Men nånting måste man ju fylla sin dag med...
Förutom jobbandet är planen för dagen.

* slå till och köpa en klänning. Sist gick det ju inte så bra eftersom jag iofs köpte en klänning, men inte en att ha på bröllopet.
* hjälpa älsklingen att prova ut en kostym
* söka några små jobb
* börja fila på mitt frilansjobb (mitt andra, jag har fått ett till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0