Förort...

Kollade in nöjestidningen förort på nätet. Och?
Vad skiljer den från Gringo förutom ett något mindre originellt språk? Och kanske, jag säger kanske, lite mer kulturinriktade artiklar?

jag blir så trött. Ska ni sno min idé kan ni väl åtminstone göra det bra.
Och allt detta tjat om blattar och svennar. Det är faktiskt bara tröttsamt, och visar inte alls en "ny bild av förorten".
Ok, jag kanske ska ge den en chans till, har ju faktiskt inte bläddrat i tidningen IRL: Den delas ju ironiskt nog, inte ut i min förort ha ha

Kommentarer
Postat av: Catya

Hah.. Idioter. ;)
Måste kika här i krokarna om den finns.. Fast jag blir nog bara arg.

2007-06-02 @ 17:08:35
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: Den tjocke konsulten

Gringo är på väg utför därför är de beredda att både stjäla idéer och ge sig på sånt de inte behärskar (se den felräknande webreklamkampanjen för Skandia) för att mjölka ut det allra sista av PK vågen som nu dragit vidare.

2007-06-07 @ 00:58:11
Postat av: Anna

Den tjocke konsulten:
Jo det märks att de är lite desperata, men de tjänar fortfarande pengar på MIN idé som de så fint har "lånat"

2007-06-07 @ 09:34:16
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0