På önskelistan...

Jag har kommit på att om jag inte säger exakt vad jag vill ha i födelsedagspresent  av diverse nära och kära blir det bara onödiga och helt fel saker (typ brödrostar och fula påslakanset). Därför har jag bestämt mig för en önskelista.  Jag lägger till saker i den ordning jag kommer på dem.

1. Parfym - Miss Dior Cherie. Jag sniffade på den häromdan och den är ljuvlig! Dessutom är flaskan söt

2. En symaskin. Inte för att jag kan sy, men det är ont om snygga färdigsydda gardiner. Coola tyger finns det däremot i överflöd. Dessutom jag har en liten drömbild av mig själv sittandes vid symaskinen, skapandes otroligt snygga tygpåsar, örngott och annat kreativt...

image773

3. Blå och vitrandig axelbandslös klänning från Zara (att ha på bröllopet kanske?). Såg den idag på lunchen men såklart fanns den endast i small *muttrar* mina tuttar är värda en LARGE

Kommentarer
Postat av: Lavransellen

Really great site man!!

2009-03-26 @ 14:25:24
URL: http://lavransellen.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0