På besök i latteland...

Idag var hela familjen inne i stan. Först till sneakersnstuff för att kolla in sneakers, men jag tyckte gamla butiken var bättre än den nya (fast den nya är större så det borde ju vara tvärtom). Jag hittade iallafall inget jag föll för.
Sen skulle älsklingen till nån skivaffär på St Eriksplan och då tog jag lillgurkan och gick till Västermalmsgallerian.

Hallå?? Vad handlar det om?
Efter alla historier om lattesörplande innerstadsmammor hade jag ju förväntat mig värsta shoppingparadiset, men det var ju bara de gamla vanliga kedjorna (knappt det förresten, H&M, polarn o pyret och MQ typ) ett par caféer och några inredningsbutiker.
Så jag tog seden dit jag kom och beställde en latte på lättmjölk till mig och en kanelbulle till lilltjejen.

image663

I´m the new Gwyneth...

Dagens lärdom: västermalmsgallerian når inte på långa vägar upp till förortsgalleriorna.

Kommentarer
Postat av: linda m

du har så rätt så rätt, samma tristess överallt :-)
visst vill man ha "nått nytt"!!!

2007-03-12 @ 08:09:57
URL: http://lindamangat.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag gillar annars Sickla köpstad, de har iallafall tillräckligt med inredningsbutiker för att tillfredsställa mig. Minus bara att allt inte ligger inomhus. Men snart är det vår :)

2007-03-12 @ 08:48:10
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0