Lediga fredag och förortsnöjen

Det är egentligen otroligt lyxigt att jag är ledig varje fredag.

Den här fredagen tänker jag INTE ägna åt att städa och diska (det brukar jag iofs inte göra).

Hittills har jag ägnat mig åt att skriva och skicka ut slummers nyhetsbrev. Alla som är intresserade av att bli uppdaterade på vad som händer ute i stockholms förorter kan förresten gå in på www.slummer.se och få vårt nyhetsbrev ;-). Idag kan man till exempel besöka Rinkeby bokmässa... bara en sån sak.

Sen ska jag iallafall duscha klä på mig och åka ut till Tensta där jag ska bli intervjuad av nån frilansjournalist. Sen tänkte jag passa på och kolla in livstyckets butik när jag ändå är där. Den var stängd sist.

I eftermiddag ska jag träffa älsklingen och åka till mäklaren där vi ska skriva på kontraktet på nya huset. Läskigt men kul!

Så jag har fullt upp idag, fastän jag är ledig...


Kommentarer
Postat av: Sondreragne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 09:23:24
URL: http://sondreragne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0