Sjukt trött på mitt jobb

Jag hatar mitt jobb. Verkligen. Jag kan inte tänka mig att det finns nåt tråkigare faktiskt. Än att skriva sossepropaganda på beställning (i en tidning som absolut ingen läser). På en redaktion där inget är varken bu eller bå... inget är bra, inget är dåligt. Jag är övertygad om att jag skulle kunna vara här en månad utan att göra nånting och ingen skulle ens märka det.
Det enda som är trevligt är morgon och eftermiddagsfikat.

Mitt jobb ÄR the office. Totalt meningslöst

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbar du på KA? För jag lovar att det är världens mest irriterande tidning för alla oss kommunalare (50% av alla medlemmar) som INTE röstade på Såssarna!

2007-06-07 @ 20:12:15
Postat av: Anonym

Camilla:
Nej jag jobbar på en annan tidning, men jag kan gissa att alla fackliga tidningar är i princip likadana... inget för mig alltså

2007-06-08 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0