Planerar för TV-kväll

Idag jobbar älsklingen sent och jag får hetsåka från jobbet för att hinna hämta på dagis. Gud vad jag hatar (i nämnd ordning)
* stress
* "livspusslet" (själva ordet ger mig spykänslor)
* den jävla hösttröttheten
* mörker och kyla

För att pigga upp mig och gosegullungen lite hade jag tänkt att inhandla glass (till efter middagen förstås) och spendera hela kvällen i soffan.  Ikväll blir det sjukhuset (mitt och lillskruttets favoritprogram, det är så härligt att svara på frågor som "dör man om man ramlar ner från ett träd?" och "varför har hon ont?" "gör det ont att föda barn?")
följt av Äntligen hemma och säsongsavslutningan av House. Orkar jag ska jag tända en brasa också...
   
                                                           image978

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0