Söndagsångest

Åker till danmark på jobbresa ikväll och jag vill verkligen inte!
Det kommer säkert bli jättekul och spännande och god mat och yada yada yada men ärligt talat så sover jag hellre hemma i vardagsrummet med mina älsklingar än i en flott hotellsäng.
Ja, ja.... jag ska se det från den ljusa sidan. Det är inte alla praktikanter som får åka på representationsresa så nånting måste jag väl ha gjort rätt. På schemet stod fabriksrundvisning och en spännande lite hemlig utomusaktivitet. "Ta med varma kläder". Det blir säkert jättekul! Och dessutom kommer veckan gå fort eftersom jag kommer hem sent på tisdag kväll. Vips så är det helg igen *tänker positivt*. jag vet inte varför jag har blivit så väldigt hemkär... jag brukar ju gilla att resa.

Kommentarer
Postat av: Erlingalbertine

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-09-09 @ 14:31:46
URL: http://erlingalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0