VABar

Lillskrutt är förkyld.
Det värsta med att VABa är att jag känner att jag måste få så himla mycket gjort. Idag ska jag iallafall inte jobba hemma. Däremot ska jag:

* flytta bredbandet
* beställa digitalbox
* begära offert på innerdörrar
* ringa högskolan och fråga vad de håller på med (har inte bekräftat att jag studerar vilket leder till att jag inte får något studiebidrag)
* ringa min gamla personalchef och efterlysa arbetsgivarintyg som jag måste skicka till a-kassan för att få pengar (för förra månaden då jag var arbetslös)
* gå till huset och mäta trappan
* städa?
* tvätta?
* diska?

Kommentarer
Postat av: Helen

Usch för dessa måste-göra-listor. Hoppas hon snart är frisk igen.

2007-09-10 @ 14:11:43
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0