Äckligt

Jag måste sluta söla i mig frukosten. Det är så vidrigt när flingorna liksom löser upp sig i yoghurten. Kräkkänslor verkligen.

Nu ska jag dricka upp mitt äckliga snabbkaffe (ja jag veeet! men det riktiga kaffet var helt slut) , klä på kottarna och promenera till dagis.
Sen ska jag dammsuga vardagsrummet innan Stina och Maja kommer hit för en promenad.
Hitta nåt att ha på mig också... vägrar köpa nya tjockkläder så jag klämmer in mig i mina vanliga jeans och hoppas på bättre tider ha ha

När jag passar i min vanliga storlek igen ska jag beställa mig följande:

             

Kommentarer
Postat av: Josh Holloway

I like your website alot...its lots of fun...

2010-10-13 @ 12:36:34
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0