Shopoholic?

Igår blev det en tur till Farsta C för att kolla in en ny affär som jag trodde skulle ha premiär igår, men det hade den tydligen inte ha ha. Snacka om förvirrad.
Men det blev trevligt ändå,  vi hade sällskap av Stina och Maja och jag shoppade en mascara till mig (betyg, nja... den var inte så speciell, jakten på en bra mascara fortsätter) en randig mössa till Molly och ett fempack strumpor till Lea. Ja just ja, sen slank det ner ett par ribbade leggings från Gina tricot också. Hur det gick till vet jag inte. Jag har ju shoppingförbud??


en trött Molly i vagnen på vägen hem

Dessutom har jag fått hem en del av mina traderafynd. I love tradera! Nu har jag snart köpt på mig en hel garderob i strl 62, dags att börja med 68? ha ha... men egentligen varför köpa dyra nya saker när man kan köpa så gott som oanvända för nästan ingenting. Dessutom är det miljövänligt.


byxor från name it och body från polarn och pyret

Kommentarer
Postat av: Tess

åh, så fina kläder. älskar randigt!

2008-08-31 @ 16:18:55
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0