Dagens

Idag har vi ätit middag hos svärföräldrarna. En supergod kycklinggryta, riktigt skönt att slippa julmaten faktiskt (jag tröttnar ganska snabbt på julmat). Skruttungarna fick lite fler julklappar, både kläder och leksaker och jag fick ett tårtfat av älsklingens mormor, mycket uppskattat. Så efter middag, fika, julklapsöppning och guitarhero drog vi hemåt. Nu lär det ju ta veckor att packa upp alla prylar men det är ju bara jul en gång om året ;).

När vi kom hem passade jag på att testa vår nya Nikon D40 också. Jag har inte listat ut alla funktioner än men det kommer väl, ska lusläsa manualen sen.


fotografen själv


snygg Mollypose


Mollys nallesamling


Lea i dåligt ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0