Frukost på jobbet

Lyxade till det idag och köpte en macka och latte på fiket på väg till jobbet. Slår automatkaffet med hästlängder!
Så nu sitter jag här och mumsar latte samtidigt som jag tömmer inkorgen och passar på att blogga lite och längtar efter helgen.

Jag hade nästan hoppats på lite mer storm så att jag inte hade kunnat ta mig till jobbet idag. Älsklingen och lillälsklingen är hemma eftersom de har planeringsdag på dagis så det var riktigt svårt för mig att slita mig ur sängen och gå till jobbet i morse med vetskapen om att de andra två grisarna skulle få slumra kvar i det sköna varma.

Men nu är jag här iallafall och det känns helt ok. Trots äckligt munsår och kallt väder. I helgen ska jag bara vara inne och läsa böcker tror jag. Kanske hjälpa älsklingen att måla lite. Och så tror jag vi ska premiärtesta knattegympan på Friskis. Lillskrutt verkar taggad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med positiv syn på världen när morgonen känns lite orättvis! :)

Jobbar hemma fm för en läkartid, men jag tror jag ska ta och bli inspirerad till en latte påväg till jobbet på em sen! :)

Trevlig helg!

2008-02-01 @ 08:47:11
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0