Trist väder

Så idag tog vi en tur till Ikea för att kolla på bokhylla till stora tjejens rum. Jag tror att det blir en "expedit"  som kan funka som rumsavdelare. En liten fika blev det också såklart och stora tjejen blev överlycklig eftersom hon fick leka i leklandet.
Sen gick vi och kollade in lite köksgrejer och helt oväntat träffade jag på engammal klasskompis som jag inte har sett på tio år. Sjukt kul! Vi bytte nummer och bestämde att vi måste ses nån dag.

Nu har älsklingen hämtat ut några skivor som han hade beställt så nu lyssnar vi alla på hans skivor, stora skruttan målar i sin målarbok, lilla skruttan sover som en stock och jag passar på att blogga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0