Visa pattarna!

Igår gick vår lätt senila granntant och vattnade blommorna helt toppless. Jag undrar om hon var medveten om att hon bor i radhus med små staket mellan tomterna...

Annars är det mest jag som flashar tuttarna här, även om jag försöker göra det så diskret som möjligt. Och ärligt talat, amning är faktiskt rätt överskattat.
Men visst, jag kan gå med på att det är rätt avslappnande - varenda gång jag ammar känner jag mig som om någon slagit en sälklubba i huvudet.  Så trött som jag blir när jag ammar trodde jag faktiskt inte att det var möjligt att bli.

Men hade det inte varit för att ersättning kostar en jävla massa pengar så hade jag gladeligen struntat i att amma. För det första behöver man ju inte vara med bebisen varje tid på dygnet eftersom t ex pappan också kan mata om man känner för att gå och träna eller shoppa lite. Och för det andra tycker jag det känns mycket skönare att slänga fram en flaska än att slänga fram en tutte om bebisen blir tokhungrig på shopingrundan. Jo, jag veeeet att det är naturligt och allt sånt där men jag tycker fortfarande det är jobbigt att visa tuttarna för okända människor (till skillnad från granntanten). Dessutom är det svårt att amma diskret när man har bröst i elefantstorlek!


såhär känner jag mig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, shitt, vilket rack! Snacka om ryggont... :S

2008-07-29 @ 14:12:59
URL: http://maersta.blogg.se/
Postat av: Jessica Alba

Very nice site!

2009-12-18 @ 12:17:49
URL: http://jessica-alba.blog.de
Postat av: Anonym

Alla spammare blockas!

jag skulle gärna se dej naken, ha dej i sängen!!

2010-05-14 @ 19:34:05
Postat av: Erik

jag skulle gärna se dej naken.

2010-08-14 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0