Nördar som nördar

Jag förstår dem som klagar på modebloggshajpen och som tycker det är skittråkigt att läsa inlägg på inlägg om ballerinaskor och handväskor.
Men ärligt talat, jag förstår varför modebloggarna har fler läsare än teknik- och internetbloggarna (som allt som oftast skrivs av män).
För vem orkar läsa 3000 tecken om att det inte blev nån affär mellan Microsoft och Yahoo? Eller tretton inlägg och teorier om vad webb 3.0 egentligen är. Det är precis lika nördigt att skriva om nya twitterapplikationer som att skriva om ett korallfärgat läppstift.
Bara lite mindre underhållande...

vs

Kommentarer
Postat av: Johanna

True, true. Men jag tycker mig lyckas undvika båda typerna... :)

2008-05-06 @ 16:46:37
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0