Radhuslivet...

...har mig i sitt grepp :)

Varje helg blir det grillning till middag. Igår blev det flintastek med potatissallad och majskolv. Mums!



På dagarna blir det trädgårdsarbete eller slappande på altanen... jag orkar inte rensa och klippa så mycket men vattenspridaren kan jag iallafall sätta på. Vår nyplanterade gräsmatta börjar ta sig och det är snart riktigt grönt och fint! Äppelträden orkade vi inte beskära i höstas (hade fullt upp med flytt och renovering) så de är vildvuxna men börjar bli riktigt vackra nu med massor av knoppar, det ska bli kul att se dem slå ut.

 

Men det största beviset av alla på att jag nu har förvandlats till en tvättäkta radhusmorsa är mitt senaste inköp. Ett par gröna crocs! (kopior för 129 kr men ändå). Vilken lycka att stoppa ner mina svullna elefantfötter i dessa gräsligt fula men underbart sköna skapelser!



Nu ska jag dricka mitt kaffe på altanen och läsa lite i "flyga drake".


Kommentarer
Postat av: Stina

Men anna då, fy på dig som köpt crocs! ;-) Men resten låter underbart härligt! Kram

2008-05-13 @ 09:09:20
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Stina:
jag lovar att göra avbön och bränna dem så fort jag har fått min vanliga fotstorlek tillbaka ;)

nu hoppas jag att det varma vädret återvänder snaaaart

2008-05-13 @ 10:11:18
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0