Skön helg!

Helgen har varit solig och skön och istället för att tillbringa tid framför datorn har jag tillbringat den på altanen. Läste ut boken "flyga drake" och var på barnkalas med  lillskruttan. Hann med en shoppingtur i Farsta C med Stina och lilla Maja som var helt bedårande. Lillskruttan var helt fascinerad av Maja och skulle hålla handen och gosa med henne hela tiden. Hon blir nog en snäll storasyster min lilla skrutta.

Vi har även hunnit med att beställa marksten till uteplatsen på framsidan så snart ska det läggas sten!  Kommer bli såååå snyggt! Måste bara hitta några passande utemöbler att ha där också....



Igår fick jag besök av söta jenny som nu bor i Gävle. Trevligt att grilla och dricka lite öl (fast jag drack ju grappo) och prata massa skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0