Dagen

Dagen har varit låååång känns det som. Först körlektion och jag skulle lära mig att backa, det gick väl sådär om jag ska vara ärlig men då var det ju första gången också.

Efter det, lite frukost och sen göra mig iordning och åka till sumpan för att luncha med mina gamla trevliga kollegor (alltså jag menar inte att de är gamla men att de är mina gamla kollegor som är trevliga).

Efter lunch blev det åka hem igen i Tjerobylvädret (fint utryck). Fika lite, sätta upp en lampa på förrådsväggen och så iväg till Heron City där Älsklingen och stordottern skulle gå på bio.

Själv strosade jag runt på Mediamarkt där jag inhandlade en stavmixer. Kollade på inredning och julpynt på Boolia, Hemtex och Mio. Sen blev Mollybollen lite gnällig och jag köpte en chailatte på Wayne´s coffe, fikade, ammade skruttan och kollade lite i Family living.

Nu är jag hemma och surfar lite efter några roliga recept så att jag kan premiärtesta min mixerstav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0