Goodmorning sunshine!



Käkar en clementin i väntan på att kaffet ska bli klart. Jag ÄLSKAR clementiner! Det känns lite juligt också. Men de jag köpte igår är snart slut :( snacka om att hetsäta.

Idag hade jag bara tänkt vara hemma, städa lite, plugga lite körkortsteori och sen måste jag faktiskt gå upp till centrum och hitta en svart topp. Jag tror jag såg en bra på Vero Moda igår. Hämta gladjeansen också. Och så rota lite i förrådet efter mina dr Martens som jag inte använt sedan vi flyttade till huset. Men jag vet att de finns där nånstans.
Får jag tid över tänker jag börja riva ner häcken på framsidan.

Busy day alltså

Kommentarer
Postat av: rudebilly

det är SÅ snyggt med dr. martens, avundsjuka!!!

ha en bra dag!

2008-11-07 @ 10:26:58
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: Anna

Rudebilly:

ja de är snygga men faktiskt inte så värst bekväma

2008-11-07 @ 13:44:04
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0