Ovanligt produktiv

Japp, jag har gjort det igen! Hunnit med en massa skit trots att klockan knappt är lunch. Men faktum är att jag går igång på att ha mycket att göra. Soffpotatislivet gör mig bara deprimerad.

idag har jag...
* fixat iordning stora fröken, petat i frukost och rusat till dagis
* jobbat och jobbat och blivit klar med jobbgrejen
* vikt tvätt (vad är det med den där jävla tvätthögen? den tar ju aldrig slut)
* diskuterat affärshemligheter på msn med Catya
* förhandlat om nytt kontrakt på jobb så förhopningsvis är jag snart en äkta working-mom

Nu ska jag leta recept och handla termostater till vardagsrumselementen... jag håller på och svettas ihjäl här

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud, vad du är härligt aktiv och produktiv. Jag blir så avundsjuk. För just idag är jag nämligen tröttare än tröttast.

2008-11-05 @ 18:34:25
URL: http://glimmerfield.blogg.se/
Postat av: Anna

Lotta:

hoppas du är piggare idag, annars ska jag skicka lite energiska baciller på dig ;).

Jag undrar om det är kosttillskottet jag äter som har gjort mig så pigg?

2008-11-06 @ 07:58:23
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0